Ny medlem

Välkommen att bli medlem i Vaxholms konstförening! Genom ditt medlemskap stöder du arbetet för att aktivt konst- och kulturliv i Vaxholm.

Som medlem erbjuds man att vara med i en hel del aktiviteter. Föreningen arrangerar besök hos konstnärer, ordnar workshops och bjuder in till guidade visningar av utställningar. Som medlem är man dessutom med i den årliga konstutlottningen, som brukar hållas i november!

Medlem blir du enklast genom att fylla i och skicka nedanstående anmälningsformulär samt sätta in medlemsavgiften 250 kr på föreningens plusgiro 15788-3. Om medlemsanmälan gäller någon annan än dig själv, ange det under ”Ditt meddelande” i formuläret.

OBS! Glöm inte att ange vem du är när du gör en inbetalning till konstföreningen!

De uppgifter du lämnar kommer att sparas i vårt medlemsregister. Vi delar dem aldrig vidare. Läs mer i vår integritetspolicy.

Till de medlemmar där vi har uppgift om e-postadress sänder vi information om olika konstaktiviteter. Tänk på att meddela oss om du byter e-postadress!

Anmälan – ny medlem – medlemskap

Jag är införstådd med att medlemskap gäller först sedan jag betalat in 250 kr på föreningens plusgiro Jag godkänner att Vaxholms konstförening sparar mina personuppgifter